Monday, July 6, 2009

My new school......

6 Julai 2009... tepat kul 5.45am aku bangun... awal aku bangun, masa kat tanjong xde lak aku nak bangun seawal nie.. hehehe tapi kat sini laen, walaupun kul 5.45am, tapi dah cerah dah.. aku berciap2 nak ke skul baru aku(teruje sket ari pertame+ skit nervous) hehehe... sini skul start kul 6.55am... so dari umah bertolak kul 6.40am pun masih sempat, umah dekat ngan skul. aku tumpang member aku, naek moto jew... aku terus g pejabat... jmpe PK1... tp die suh aku blik dlu sb aku kena ngaja petang. suh aku datang balik kull 12.40pm.... sesi petang start kul 12.50pm-06.15pm.... hehehe, best sket ngaja petang nie, pg2 leh aku tdo puas2.. hehehehe

ok.. nie ada beberape keping gambo panorama skul baru aku yang sempat aku ambik 1st day aku kat sini

haaaa.... kat bawah sane tu korang nampak ade jalan tu... tu adalah pintu masuk ke skull aku... lau korang nak tau tu adalah jambatan... dari main road nak masuk ke skul kene melintasi sebatang sungai.... pemandangan sini memang cantek lah pada 1st look.. teruja aku... hahahah

ni lak sebahagian blok bilik darjah..... skul ni memang besau.. student campur dua2 sesi menjangkau 2000 org.. so banyak blok blik darjah..

kat atas tu adakah asrama pelajar perempuan.... bangunan memang oldschool.... hahahah... kebanyakan pelajar kat sini datang dari kawasan pendalaman...jauh... so ramailah yang stay kat ostel...


kat bawah tu adalah kantin... haaaa kat sini memang lawak sikit... memang xbanyak makanan siap masak yang dihidangkan... yang banyak ada kat sini mee segere.... hahahaha... cakap je nak makan perasa ape, goreng ke, berkuah ke..... sume ade.... hahahahahaha

ni lah bilik guru.... campur guru laki ngan guru perempuan.... cikgu pagi kuar, cikgu petang masuk... hehehe

ni sebahagian lagi..... hehe

hehehe.... ni lah tempat duduk baru aku.. my mesti kenal beg merah tu... hehehehe.

so far aku nak bagitau yang aku selesa kat sini, cikgu2 ok, budak2 pun ok.... masih banyak yang aku nak cite tentang skul nie, nanti aku post lagi cite tentang skull ni.....

No comments:

Nurkilan

jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita. jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
xslide2.gif

Thanks For Visiting...