Thursday, July 23, 2009

Hari Penentuan............

hari ni adalah hari penentuan yang aku anggap paling besar dalam hidup aku. hari yang akan menentukan segalanye... aku xdapat tido malam tadi... aku bangun awal pagi nie... aku risau pe keputusan nanti....tapi aku harap pekara ni akan selesai hari nie gak... aku dah tak sanggup lagi nak hidup macam nie... aku kene kuat... n aku akan kuat...sebab aku tau..My akan slu ada disisi aku..thanks my...

1 comment:

JaJa JaJa said...

sayang..
i know it's hard 4 u..but i always be there for u..remember that..

Nurkilan

jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita. jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
xslide2.gif

Thanks For Visiting...