Tuesday, May 19, 2009

~AlOnE~

aku xtau nape... ari ni aku rase alone sangat2... masa aku ngah ngaja tadi aku dapat berita yang amat wat pale otak aku serabut... sampai sesak nafas aku memikirkan hal tu... aku xtau nak ngadu kat sape.. aku jadi numb serta merta... aku bg msg kay sseorang yang aku anngap orang yang paling penting dalam hdup aku.... aku ngadu... nak kongsi masalah aku... ngan harapan hati aku kembali tenang... tapi aku pun tak tau ape masalahnye... aku makin serabut.. aku betul2 xtau... mung ada ssuatu yang wat aku terasa sangat2... yang penting cuma nak luahkan sangat2 yang ape aku rasa sekarang.... aku rasa semua orang akan menunding jari kemuka aku sekarang.. semua mesti menyalahkan aku atas masalah yang aku hadapi sekarang... mmg aku xnafikan... semua orng akan salahkan aku... tapi pekara yg sebenarnya hanya aku, dia n Yang Maha Pencipta je yang tau... aku terasa alone sangat2, aku rasa aku terkurung dalam blek yg gelap, tanpe bunyi n cahaya... aku rasa lemas, sampai aku rasa susah nak bernafas... bukan aku reka2 cite, tp tu yang aku rasa seketika tadi... pas tu aku xtau nak wat ape, aku trus ttp hp aku... aku akui, tu salah aku, tapi aku xnak aku terlebih emosi nanti... tapi ble aku on je hp aku... aku masih lagi xrase tenang.. aku perlukan seseorang to be by my side... tapi aku tetap alone... aku betul2 perlukan seseorang sekarang................

1 comment:

JaJa JaJa said...

u give me a picture..dat i'm not good enough for u..but its ok..i will improve myself later..

Nurkilan

jika kita mencintai seseorang, kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak berada disisi kita. jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba. Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup. Jangan sesekali mengatakan kamu tidak mencintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupakannya.

Cinta datang kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan. Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun mereka telah disakiti sebelumnya dan kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan.
xslide2.gif

Thanks For Visiting...